Nyårslöften?

Tjohoo!
 
Idag tänkte jag att jag kunde berätta lite om mina nyårslöften, eller rättare sagt mål, för 2016. 
Jag skulle inte vilja säga löften för då blir man bara besviken om man ej skulle lyckas, så därför tänker jag säga mål eller något jag vill göra 2016.
På det sättet blir det inte blir något man måste göra men något roligt att sträva efter och jobba för.
Detta kanske är helt ointressant för er men jag tänkte att några kanske kan få lite tips på egna mål, eller så får ni bara lära känna mig lite mer.
 
Träna tre gånger i veckan:
Jag älskar att träna och tycker att det är jätteskönt för alla bekymmer släpper och jag känner mig gladare och piggare.
Dock brukar jag ha en förmåga att sluta träna när jag har för mycket på gång i skolan och i hemmet vilket inte brukar gynna mig alls.
Så i år ska jag försöka prioritera mig själv och alltid träna trots mycket plugg och lägga träningen och min hälsa först! Självklart går det dock inte om jag är sjuk.
Springa en mil:
Förra eller förr förra sommaren var jag väldigt hurtig och pigg och sprang väldigt mycket.
Jag lyckades gå/jogga en mil en gång och jag tror aldrig jag mått så bra som jag gjorde då.
Jag skulle gärna vilja känna så igen så därför har jag mitt mål att ha sprungit en mil innan året tagit slut.
Kunna gå ner i spagat:
Detta kanske inte är mitt viktigaste mål men har alltid velat kunna det.
Jag lyckades faktiskt en gång för kanske två veckor sen, men sträckte mig samtidigt och nu är jag en bit bort igen.
 
Nå 50 dagliga besökare på bloggen:
Nu kanske ni tänker att 50 besökare inte är så mycket men för mig är det verkligen det.
Det hade varit så kul att ha fler att dela mina bilder med och det ger mig motivation att jobba extra mycket på bloggen i år.
Synas på blogg.se's synas sida:
Den meningen var lite förvirrande, men blogg.se har en synas sida som man hamnar på om man når 3000 bloggpoäng. Jag är på ca 2000 poäng just nu.
Tyvärr så är det rätt svårt att få dessa då man får poängen beroende på hur många anonnsvisningar sina besökare ser och de flesta har adblock nu för tiden.
Lägga ut minst ett inlägg i veckan:
Det här är nog den största utmaningen för mig då jag är väldigt dålig på att regelbundet lägga ut inlägg för er.
Men ska verkligen försöka då jag verkligen vill satsa på bloggen i år för jag tycker verkligen att det är jättekul.
Funderar på att starta ett litet projekt just nu som jag håller på att arbeta med så det får ni hålla utkik efter och hoppas på att det blir något av.
 
Göra egna t-shirtar:
Rättare sagt så menar jag tryck på några vanliga t-shirts.Jag skulle vilja göra några för bloggen, alltså cameraready.
Jag funderar på att skissa lite olika tryck och sedan ha en omröstning här eler på min facebook sida, camerareadyblogg
Njuta av sommaren och ta vara på den:
I år vill jag verkligen försöka göra så mycket som möjligt under sommaren.
Träffa alla kompisar som man inte har tid att se så ofta, ha roliga äventyr, fota och göra så mycket som möjligt.
Spela golf regelbundet:
För alla er som inte vet detta så går jag i golf och älskar det.
Jag tycker att det är en fantastiskt härlig sport då man får promenera i solen och bara njuta.
För mig är golf som träning, jag kan slappna av ordentligt och inte stressa.
Tyvärr har jag varit dålig på att spela golf de senaste åren och tycker att detta är väldigt synd.
Sist men inte minst, ta körkort!:
Jag fyller ju 18 år 2016 och skulle så gärna vilja ta körkort i år.
Helst av allt skulle jag vilja ta det så fort som möjligt (fyller år i april) och framförallt innan sommaren. 
 
Så det var allt från mig för den här gången. Har ni några nyårslöften eller saker ni vill göra i år?
Kommentera gärna så jag kan se vad andra tänker och om jag kanske har missat något. 
Vardag | foto, mål, nyår | |
Upp