Idétorka

Halloj!
 
Nu var det ett tag sedan sist, tror jag fick det till 4-5 månader jag skrev mitt senaste inlägg. 
Jag tappade verkligen all inspiration och energi till att blogga. Kameran har även den varit bortstoppad ett bra tag.
Min gissning är att jag varit så stressad på senaste tiden och känt mig lite nerstämd. Dessutom är jag så skolless att jag knappt har nån ork till något nu mer.
 
Hur som helst har jag suttit ikväll och skissat på lite nya och fräscha idéer till inlägg och annat.
Ljusen är tända och julmusiken spelar i högtalarna så jag har hoppet uppe på att detta ska bli bra.
Jag vill verkligen hålla på med detta för jag tycker foto och redigering är jättekul, men vet inte hur jag ska hålla motivationen uppe.
Aja, nu tar vi nya tag. Är fundersam på att göra om lite i bloggen så jag får tillbaka inspirationen.
 
Har ni några tips på hur man kan få tillbaka kreativiteten och motivationen så får ni gärna skriva de i kommentarerna.
Så nu är det bara vänta och se om det blir någon skillnad. Vill verkligen få tillbaka bloggen då jag brukade tycka att det var så roligt!
Vardag | |
Upp