Skapa logga med hjälp av photoshop

Halloj!
 
Idag har jag suttit och spelat in en youtube video. Jag förklarar lite hur man kan använda sig av redigeringsprogram för att skapa en logga på ett enkelt sätt.
Tänkte att det kunde vara lite kul att få lite tips på verktyg och så. Sedan får ni gärna säga om ni vill ha fler videor/inlägg där jag ger ut tips och trix.
Jag är ju inget proffs utan har lärt mig det mesta om foto och photoshop själv genom att testa mig fram eller kolla på youtube videor.
Men förhoppningsvis kan det vara till hjälp för några som är helt nya inför detta. 
 
Ps. Ber om ursäkt för hur långsamt jag pratar genom videon, men är inte van med att spela in sånt här.
Vardag | |
#1 - - Wilma Ahlborg:

Tycker det är så svårt med photoshop, alltid när jag ska försöka mig på det blir jag heelt lost haha! Men alltid när man kollar på någons video såhär då känns det så enkelt!

Fin blogg :) Kram

Svar: Jag kan förstå det, tyckte också att det var krångligt i början. Men det är bara att testa sig fram så lär man sig lite.
Tack så jättemycket blir glad när man får höra sånt! kram :)
Emma Nyström

Upp